Heb je een vraag of wil je weten wat anderen van onze producten vinden? 

Welkom op onze Reviews & FAQ's pagina! Hier lees je eerlijke meningen van onze klanten én vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. 

Heb je zelf een ervaring die je wilt delen? Laat gerust een review achter – we horen graag wat je van onze snoepjes vindt!

Reacties

Corrina en Fredy
20 dagen geleden

Een topbedrijf, net begonnen maar nu al goed bezig!! Snoep met meer smaak als dat je het in een winkel verpakt koopt! Ook best betaalbaar voor de kwaliteit wat je krijgt.

Tim
een maand geleden

Ik heb hier zelf al 2x besteld. Elke keer word het met liefde ingepakt! Ze maken ook alles netjes schoon. En ze zijn gelukkig niet al te duur. De snoepjes zijn ook echt super lekker! Echt een top bedrijf!!

Reactie plaatsen

Rating: 3.5 sterren
20 stemmen

FAQ'S

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen geplaatst vóór 15:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden. Voor de levertijd ben ik afhankelijk van de verzendpartijen. Binnen Nederland betekent dat in 99% van de gevallen dat je bestelling de dag na verzending in huis is.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via shop@snoeppie.nl

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

LET OP: In verband met hygiëne kunt u schepsnoep niet retourneren wanneer de verzegeling verbroken is.


*Let op! Retourkosten zijn op eigen kosten!

Kan ik mijn bestelling na bevestigen nog wijzigen of annuleren?

Nee, dit kan helaas niet.
Wanneer de bestelling bevestigd is kan deze niet meer gewijzigd of geannulleerd worden. Zodra u de bevestiging heeft ontvangen gaan wij hard aan de slag uw bestelling zo spoedig mogelijk te versturen.

Algemene Voorwaarden Snoeppie Pdf